Miłość i Taniec…

Miłość i Taniec są ze sobą nierozerwalnie związane – jedno zazwyczaj rodzi się z drugiego. Doskonałym tego przykładem są Kasia Cichopek i Marcin Hakiel… Ja jak do tej pory nie miałem szczęścia w miłości, ale taniec jakoś zawsze mnie pociągał. Z zazdrością oglądałem każdą edycję „Tańca z Gwiazdami” i nawet nie będę próbował policzyć ile razy oglądałem „Dirty Dancing” (ten pierwszy, bo teraz w TVP leci drugi). Taniec, niezależnie od rodzaju, jest pełen tajemnicy i magii… Ja niedawno odkryłem jego magię i teraz co jakiś czas czuję w nogach takie osobliwe swędzenie, zawsze mnie wtedy „nosi” do tańca … 😀  Jeśli tylko mam czas, zawsze wtedy zakładam słuchawki na uszy, włączam jakąś swoja ulubioną płytę i tańczę (co w moim przypadku znaczy: ruszam rękami i głową na wszystkie strony :D)… Zatracam się w tańcu i zapominam o wszystkim…jest tak pięknie… Taniec to naprawdę coś niesamowitego… Człowiek zapomina o ograniczeniach, jest wolny…wiruje, płąsa…stapia sie w jedno z rytmem muzyki… Jedno o czym marzę, to zatańczyć kiedyś z moja ukochaną… Co jakiś czas taka scenka staje mi przed oczami – jestem z Nią  w takim dużym pokoju, na parkiecie, wszędzie delikatnie palą się świece… Moja Pani ma sobie piękną czerwoną sukienkę, z lekkim rozcięciem na jednym biodrze…włosy rozpuszczone do ramion… Zewsząd dobiega nas cicho grająca muzyka, w rytm której oboje tańczymy… Tańczymy przez cały dzień i całą noc… Ech, znowu się rozmarzyłem….

Posted on 17 lutego 2007, in Oghaim, Smaointe, Życie Celta. Bookmark the permalink. 3 Komentarze.

  1. Nareszcie bloger ze stażem dłuższym od mojego, do tej pory znałam tylko Pendragona. Ja zaledwie od maja 2007. Nie, nie przeczytałam całego bloga ale tak sobie skakałam ruchem konika szachowego i doszłam do … START-u 🙂

Rozmowy pod Wielkim Dębem...

